Magic Of Life

Magic Of Life

środa, 29 lipca 2015

Favourite cosmetics

Witam.Korzystając z wolnej chwili postanowiłam podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami na temat pewnych kosmetyków,co prawda miałam pomysł na całkiem inny post ale niestety pogoda lubi płatać figle,jest deszczowo,ponuro i zimno i nie warto wychodzić z domu,dlatego dzisiaj przedstawię wam moich ulubieńców kosmetycznych bez których naprawdę ciężko byłoby się obejść. Będą to kosmetyki zarówno kolorowe jak i pielęgnacyjne,które bez dwóch zdań są godne polecenia. Tak więc zaczynajmy!

1.Nivea Fruity Shine Strawberry,Nivea Vitamin Shake Cranberry &Rasberry
Na pierwszy ogień idą  dwie pomadki z firmy Nivea,pierwszą z nich-truskawkową z serii Fruity Shine używam już od pewnego czasu i naprawdę jestem zadowolona z efektów jakie daje,zniewalająco pachnie letnimi owocami,jest słodka,nadaje ustom delikatny kolor i sprawia że stają się błyszczące i co najważniejsze,świetnie je nawilża.
Druga pomadka (żurawina i malina) jest z serii Vitamin Shake,kupiłam ją stosunkowo nie dawno bo klika dni temu,ale już jestem nią zachwycona,na lato nadaje się idealnie,zawiera witaminy C i E oraz zapewnia ochronę przed promieniowaniem UVA i UVB (tak przynajmniej na opakowaniu pisze producent). Ogólnie nie mogę o nich powiedzieć nic zlego,jak dla mnie sprawdzają się w 100%.

Cena ok.7-9 zł



2.Fixing Powder,Wibo 
Muszę wam powiedzieć,że jeśli chodzi o puder to bardzo długo szukałam odpowiedniego dla mnie i w końcu znalazłam! Półtransparentny puder matujązy z Wibo dla mnie był strzałem w dziesiątkę. Przeczytałam wiele opini na jego temat (większość z nich była jak najbardziej pozytywna) i postanowiłam że go wypróbuję. Produkt jak najbardziej spełnia swoje zadanie,utrwala makijaż (przynajmniej na 7-8 godzin),posiada ładny,delikatny zapach,fajnie się go aplikuje i jest naprawdę bardzo wydajny,a to wszystko w bardzo atrakcyjnej cenie. Myślę,że do codziennego użytku produkt nadaje się idealnie. 

cena:ok.10 zł


3.Rimmel Match Perfection Foundation 

Podkład,który kupiłam jeszcze wiosną,ale nie używałam go gdyż był dla mnie odrobinę za ciemny (mam ocień 101),natomiast teraz latem,kiedy moja cera jest opalona sprawdza się idealnie.Słyszałam,że dziewczyny z jakimiś wiekszymi niedoskonałościami na twarzy nie polecają tego produktu,tłumacząc że nie kryje on zaczerwienień itp. Ja osobiście nie nażekam na swoją cerę,mam ją w "dobrym stanie" dlatego uważam że dla mnie jest on idelany,jest lekki,nie robi "maski",na pewno nie wysusza skóry (według mnie delikatnie ją nawilża) i jest bardzo,bardzo wydajny. Na pewno zakupię go również w jaśniejszym odcieniu,abym mogła go używać w okresie kiedy moja cera nie będzie już opalona.

cena: ok.40 zł 



4.Under Twenty  3w1 żel myjący+peeling złuszczający+maska regulujaca 

Szczerze mówiąc nie wiem czym się kierowałam przy zakupie tego produktu. Na opakowaniu można przeczytać "nie polecamy dla skóry suchej i wrażliwej" no właśnie,nie do skóry suchej,czyli nie do mojej skóry,ale mimo tego spróbowałam i powiem tak,na początku stosowałam go jako żel myjący i rzeczywiście okropnie wysuszał  skórę i sprawiał że czułam jakbym na twarz miała założoną maskę,natomiast spróbowałam użyć go jako peelingu i muszę przyznać że używam go w takim przeznaczeniu po dziś dzień. Fajnie oczyszcza skórę ze złuszczonego naskórka itp.

cena ok.12-15 zł 



5.Under Twenty krem BB

Myślę,że ten krem jest powrzechnie znany,ja uzywałam go codziennie do szkoły,jest bardzo szybki w użyciui bardzo wydajny,według mnie fajnie nawilża i sprawia że skóra wygląda zdrowo. Ja posiadam ten krem w odcieniu 01 (jasny beżowy) i uważam że jest idealny. Na opakwaniu jest napisane,że powienien on matować(moim zdaniem tej funkcji nie spełnia). Wiadomo,że nie jest on zbyt trwały,lecz mimo wszystko bardzo go lubię i jest świetną alternatywą dla podkładu. 

cena:ok 14-17 zł 



6.Nivea mleczko oczyszczające 

Produkt,który jest używany przeze mnie codziennie,jest przeznaczony do skóry suchej i wrażliwej,posiada piękny,delikatny zapach,świetnie nawilża. Muszę wam powiedzieć że ja używam go w celu zmycia makijażu,ponieważ jeśli chodzi o płyny micelarne to jakoś nie jesteśmy sobie pisani (podrażniają i wysuszają  mi skórę i sprawiaja że nie wygląda ona dobrze). Mleczko nie podrażnia oczu,jest bardzo delikatne (tak jak większość produktów z Nivea). Kupiłam ten pródukt jakieś 1,5 miesiąca temu i już powoli mi się kończy,ale tak jak już wspominałam uzywam go codziennie więc i tak myslę że z wydajnością jest ok.

cena:ok.12 zł




7.Inglot Eye Shadow Integra 

Kolejną rzeczą jaką chcę Wam pokazać są cienie z Inglota. Co mogę o nich powiedzieć? Mają fajne,ciekawe kolory,łatwo się aplikują,mają fajną konsystencję,długo utrzymują się na powikach,nie osypują się i myślę że jak na taką jakoś są naprawdę w przystępnej cenie. Mnie osobiście użekł również wygląd tych cieni,widać że są one wykonane solidnie i prezentują się bardzo elegancko. 

(na zdjęciu numer 63)

cena:ok 15 zł 



8.Pantene PRO-V intensywna maska nawilżająca 

Ostatnim kosmetykiem jakim chcę się z wami podzielić jest maska do włosów,którą używam od niedawna.ale już mogę powiedzieć na jej tamat dużo dobrego. Ogólnie bardzo lubię produkty z firmy Pantene,maska pięknie pachnie i jest w bardzo fajnym opakowaniu. Stworzona jest do włosów suchych i zniszczonych (czyli coś dla mie),nakłada się ją na umyte,zwilżone włosy,pozostawia na dwie minuty,następnie należy ją dokłądnie spłukać. Jeśli chodzi o działanie na moich włosach to mogę powiedzież że naprawdę świetnie się sprawdza,po nałożeniu maski,włosy są miękkie,pieknie pachną i mam nadzieję że dłuższe stosowanie przyniesie jeszcze lepsze efekty. 




No i to już koniec na dzisiaj,mam nadzieję że post przypadł Wam do gustu. Dajcie znać jakie są wasze ulubione kosmetyki :) 

Pozdrawiam cieplutko :)


30 komentarzy:

  1. Bardzo zaciekawiły mnie niektóre produkty :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. z under 20 podobno bardzo dobre kosmetyki są :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post, zaciekawiły mnie cienie :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś te kosmetyki z under 20 i dobrze mi się sprawdziły, a pomadki z nivei mam cały czas i często z nich korzystam!
    Zapraszam do siebie http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje za bardzo przydatna notke , sama uzywam under20 dokladnie to samo , ale jako fluidy to slabo maskuja bardziej bym nazwala je kremami:))))))))))))
    obserwuje , a przy okazji zapraszam na nowego posta http://plaguee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa notka już od dawna chciałam sobie kupić cienie z Inglota i chyba wkońcu się skuszę ;)

    gabriellaaa6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też mam ten krem BB z under20 tylko, że 02 bo kupiłam dość dawno temu, gdy jeszcze był mi nie do końca potrzebny, teraz używam go gdy moja cera nie ma się najlepiej, u mnie bardzo dobrze się sprawdza, bo wyglądam po nim promienniej, nie jest ciężki dlatego tak bardzo go lubię :)

    http://sometimes-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te pomadki ;)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam produkty Under20, są świetne! Jeszcze nigdy się nie zawiodłam.
    Pomadki Nivea pachną cudownie.

    Zapraszam do mnie,poklikasz w linki u mnie w poście? Serecznie dziękuję za pomoc.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post, obserwuje ;)

    Zapraszam do siebie ;)

    http://the-future-starts-today.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam pomadkę Nivea Olive i Lemon i też jest super polecam!
    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainteresowały mnie niektóre produkty, może je wypróbuję.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze chciałam wypróbować ten podkład z Rimmel :)
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam,jeśli nie masz większych problemów z cerą,gdyż tak jak pisałam,dziewczyny z niedoskonałościami skarżą się na ten produkt :)

      Usuń
  14. lubie firme inglot :)
    pozdrawiam twoimioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten krem BB miałam ,moim zdaniem jest okropny i tak jak mówisz nie matuje :///

    Zapraszam serdecznie http://adtadtadta.blogspot.com/

    obs=obs zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam krem bb, uwielbiam go:)

    sidhexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Widze moje ulubione pomadki z Nivea i podkład z Rimmel'a :3 Pozdrawiam i Zapraszam http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za odwiedziny ! Uzywam podkładu i tez go lubię.
    kllaudy.blogspot.com zapraszam do obserwacji :*!

    OdpowiedzUsuń
  19. Te pomadki są najlepsze ;)

    Zapraszam do mnie : ) milosczycieszkola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam 2 pierwszych kosmetyków i polecam <3
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomadki z Nivea są fajne i mają ładny zapach :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za miły komentarz!

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Też używam kremu bb z under twenty :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  24. Większość z tych rzeczy również lubię xx

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. znam i lubię wszystko :)
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. To mleczko z oczyszczające jak dla mnie super! :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam ta pomadki, a szczególnie tą malinową ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń