Magic Of Life

Magic Of Life

środa, 15 lipca 2015

Must watch

Witajcie. Minęło sporo czasu od mojego ostatniego wpisu,ale to wszystko za sprawą natłoku zajęć. Obecne wakacje spędzam bardzo intensywnie,co dla mnie samej jest wielkim zaskoczeniem,ale bardzo się z tego cieszę. Znalazłam wolną chwilę i chciałam się z wami podzielić moją listą "must watch" czyli listą filmów,które na pewno zasługują na rekomendacje.Osobiście preferuję filmy przy których można uronić kilka łez (dramaty,romanse),aczkolwiek nie pogardzę również dobrą komedią,czy też filmem akcji.
A więc (tak,wiem, nie zaczynamy zdania od "a więc") let's get started!

1."Now Is Good"
Film,który podbił moje serce na tyle,że obecnie,kiedy miewam tzw. "leniwe dni" zawsze po niego sięgam.
Film został zrealizowany na podstawie ksiązki Jenny Downham pt."Zanim umrę" (której niestety jeszcze nie czytałam) i opowiada historię siedemnastoletniej Tess,dziewczyny chorej na białaczkę, Tessa jako nastolatka z marzeniami i aspiracjami musi zmierzyć się ze świadomością nadchodzącej i nieuniknionej śmierci. Dziewczyna tworzy listę rzeczy które chce zrobić przed śmiercią i wytrwale dąży do ich realizacji. Na swojej drodze, nastolatka spotyka Adama-sąsiada który sprawia,że jej życie nabiera kolorów,zakochuje się,jednocześnie bojąc się zranienia chłopaka.
Film,chcoć przekazuje niesamowicie smutną historię,nie jest przepełniony melancholią i nie przytłacza widza,oczywiście wzrusza i skłania do pewnych życiowych refleksji,lecz w sposób przystępny dla odbiorcy.

"I want you to be with me in the dark,to hold me,to keep loving me,to help me when I get scared...to come right to the edge and see what's there"




trailer

2."Trzy metry nad niebem" 
Myślę,że ten film jest doskonale wszystkim znany,ale nie mogło go zabraknąć na mojej liście.
Film ukazuje historię "niegrzecznego" motocyklisty i poukładanej  dziewczyny z dobrego domu,których połoączyła miłość (dowód na to,że przeciwieństwa się przyciągają). Produkcja ma zarówno wielu fanów jak i krytyków,niektórzy odwołują się do niskiego poziomu inteligencji odbiorców tego filmu,porównując ją z inteligencją mrówki (?) Osobiście uważam,że naprawdę warto poświęcić na niego chwilę czasu,czy daje do myślenia? Sądzę,że nie,ale mimo wszystko to dobra propozycja np.na wieczór z chłopakiem (o ile chłopak nie zaśnie 15 minut po rozpoczęciu filmu). Ekranizacja na pewno nie jest typowym romansem ani dramatem a jego odbiorcami są najczęściej młode dziewczyny,no bo która z nas nie chciałaby mieć takiego przystojnego rycerza na białym koniu (czyt. motocyklu),i  według mnie  właśnie to jest głownym powodem fenomenu tego filmu,przystojny aktor,wielka miłość,imprezy itp,ogólem mówiąc tania historia,która raczej nie ziści się w naszych realiach. Jak sami widzicie,nie jestem przekonana do tego filmu w stu procentach,ale myślę,że jeśli tylko macie czas i ochotę to warto,jesli nie dla wyciągniecia jakichś wniosków i reflekcji to tak poprostu dla przyjemności,

"Nagle wszystko się już skończyło.I to w tej chwili,zdajesz sobie sprawę,że to wszystko zdarzyło się tylko raz. I nie ważne jak bardzo się starasz,nigdy nie poczujesz się taki sam. Nigdy nie uniesiesz się już trzy metry nad niebo..." 



    trailer

3."Wiek Adeline"
Film na który tak naprawdę trafiłam przypadkiem,ponieważ w kinie akurat nie grali nic innego więc z braku laku postanowiliśmy obejrzeć ten film i nie żałuję.
Film ukazuje historię kobiety urodzonej na początku XX w.,która wskutek wypadku przestaje się starzeć. Film posiada elementy baśniowe (bo chyba żadna mama w realnym świecie nie ma córki która wygląda jak jej  babcia),przewijają się w nim mroczne tajemnice a najważniejszym wątkiem,nadającym "smaczek" jest historia miłości głównej bohaterki-Adeline i przystojnego,szarmanckiego mężczyzny. Ogółem produkcja bardzo przypadła mi do gustu,nie jest to typowy romans,dramat? Też nie,chociaż nie ukrywam,są momenty w których łza się w oku kręci,ale na pewno jest to film,który wszystkim gorąco polecam.
(Aktorka która gra główną rolę ma zniewalającą urodę :))

-Nie brakuje Ci miłości?
-Nie ma sensu,gdy nie można się razem zestarzeć.


trailer

4."Lucy"
Czy zastanawialiście się kiedyś jak wyglądałoby wasze życie gdybyście mogli wykorzystywać 100 % waszego mózgu? Nie? W takim razie zachęcam do obejrzenia tego filmu.
Jest to pierwszy film na tej liście o innej tematyce, film akcji bądź też science fiction. Ogólnie nie przepadam za filmami tego typu ale ten mogę wam polecić.
Główna bohaterka zostaje zmuszona do przemytu narkotyków w swoim organizmie i za sprawą tego zyskuje nadprzyrodzone zdolności,potrafi wykorzystywać 100 % swojego mózgu,dzięki czemu jej życie zmienia się diametralnie. Film w pewnych momentach ociera się o komizm co na pewno jest minusem jeśli chodzi o całą ocenę produkcji,niektóre sceny są niemal "przesadzone",ale i tak uważam,że dla kogoś kto lubi ten rodzaj filmów będzie to strzał w dziesiątkę.


trailer

5."I że Cię nie opuszczę" 

Niezwykle smutny i piękny film.
Film opowiada historię dwojga młodych,zakochanych w sobie bez pamięci ludzi,których los okropnie doświadczył. Główna bohaterka,Paige wskutek
wypadku traci pamięć,zapomina nawet o miłości,którą przecież tak mocno dażyła swojego męża,Lea.Mężczyzna stara się pomóc żonie "ponownie się zakochać", poraz kolejny przeżywają pierwszą randkę,pierwszy pocałunek. Film naprawdę rozczula nawet największego "twardziela".

"Widzę jak na niego patrzysz,wiem bo kiedyś tak samo patrzyłaś na mnie" 


trailer

6."Prawdziwe dziecko" ("Szesnastoletnia mama")

Ten film nie należy do łatwych i przyjemnych. Porusza naprawdę bardzo trudne tematy, które są jak najbardziej aktualne we współczesnym świecie.
Szesnastoletnia Jacey zachodzi w ciąże,nie chce dziecka. Pomoc oferuje jej mama,która postanawia wychowywać małego chłopca. Rodzina przeprowadza się do nowego miasta,dziewczyna rozpoczyna naukę w nowej szkole i stara się rozpocząć nowe życie zdala od starych problemów. Czy to jednak jest możliwe?
Jacey na swojej drodze spotyka kobietę,która choć bardzo pragnie mieć dziecko nie może,namawia ona główną bohaterkę do miłości i opieki nad synkiem. Zdaję sobie sprawę,że film na pewno nie okaże się być odpowiednim dla wszystkich,opowiada trudną historię i naprawdę daje do myślenia,dlatego polecam go wszystkim,którzy oprócz mile spędzonego czasu oczekują od ekranizacji czegoś więcej.




7."Wkręceni" 
Na koniec nieco luźniejsza propozycja.Polska komedia,która nie zachwyca wysokim poziomem,ale nie jest źle. 
Gdy pracownicy fabryki samochodów dowiedzieli się o ich zwolnieniach,postanowili "zaszaleć",wydając przy tym wszystkie oszczędności. W małym miasteczku omyłkowo wzięto ich za niemieckich biznesmenów,co było początkiem ich dość niecodziennych przygód. Film gwarantuje dawkę śmiechu i miło spędzony czas. Jak to komedia,nie skłania do większych refleksji,ale na pewno poprawia humor. 


trailer

I to już koniec,mam nadzieję,że zainspirujecie się i z chęcią obajrzycie którąś z moich filmowych propozycji. A wy macie swoich ulubieńców jeśli chodzi o filmy? Podzielcie się! 

Pozdrawiam was cieplutko,korzystajcie z lata i wakacji! 











18 komentarzy:

  1. Oglądałam prawie wszystkie i są godne polecenia. Ja najbardziej lubię trzy metry nad niebem ;) Zapraszam do siebie może wspólna obserwacja ? http://xpaulaszx.blogspot.com/ daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam "Wkręceni", "Wiek Adaline", "I że Cię nie opuszczę", " Trzy metry nad niebem" :).
    Zdjęcia z instagrama trochę nachodzą ci na posta :/.
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam Trzy metry nad niebem, ale teraz z chęcią obejrzę I że Cię nie opuszczę :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie piszesz! Obserwuje! Licze na to samo. :) http://aleksandra-lajfstail.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam kilka z tych filmów :). Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pierwszy i drugi film ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ,,Trzy metry na niebem'' - świetny film, do którego lubię wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie tymi filmami. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam wszystkie, ciekawy post! Obserwuję! Liczę na rewanż to mój blog http://ronsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. WKRECENI są cudowną komedią! kręconą do tego w miejscu mojego zamieszkania! bardzo polecam każdemu ten film, buziaki :*

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy ma swoje ulubione filmy. Zapraszam: http://marzenczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kocham "3 metry nad niebem" <3 Najlepszy film!
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektoryh filmow nawet nie znam ale kojarze tytuły :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja oglądałam tylko "3 metry nad niebem" ale na pewno skorzystam z twoich propozycji :)

    gabriellaaa6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Rownież kocham filmy przy których można popłakać !
    http://pajapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że mam spore zaległości w filmach :) Super, że dodałaś ten wpis, bo zastanawiałam się co dziś obejrzeć :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  17. Now is good, Lucy, I że cię nie opuszczę, to naprawdę super filmy ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. 48 years old Budget/Accounting Analyst I Douglas Terbeck, hailing from Cottam enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and Lapidary. Took a trip to Palmeral of Elche and drives a Chevrolet Corvette L88 Convertible. naucz sie tego teraz

    OdpowiedzUsuń